Overwatch 2 Sezon 7, Cadılar Bayramı Terörü etkinliği, yeni bir Kontrol haritası ve Sombra’nın yeniden çalışması gibi yeni eklemeler getiriyor. Hızlı Oyun’daki Grup Yeniden Doğma sistemi, takım koordinasyonunu geliştirmeyi ve tek taraflı maçları azaltmayı amaçlar. Derecelendirilmemiş oyunlardan ayrılan oyuncular artık XP cezaları yerine askıya alınmalarla karşı karşıya kalacak ve bu da daha adil cezalara izin verecek.
Blizzard, Overwatch 2 için Sezon 7 güncellemesi için yama notlarını yayınladı. 7. Sezon resmi olarak 10 Ekim Salı günü geliyor ve beraberinde Halloween Terror 2023’ün başlangıcını, Samoa Control haritasını ve Sombra’nın yeniden çalışmasını getiriyor. Yine de bu buzdağının sadece görünen kısmı. Yaklaşan Overwatch 2 yaması ayrıca yeniden doğma sırasında oyuncuları gruplandırmak için önemli bir yeni sistem, derecelendirilmemiş oyunlardan ayrılmak için değiştirilmiş cezalar ve çok çeşitli kahraman dengesi değişiklikleri içeriyor.
Overwatch 2’nin 6. sezonunun bitmesine sadece bir gün kaldı. Overwatch 2 ve ilk sezonu resmi olarak 4 Ekim 2022’de başladı ve sonraki her sezon yaklaşık iki ay sürdü. Her Overwatch 2 sezonu, önemli denge değişiklikleri yapan, yeni bir savaş bileti ekleyen ve zaman zaman yeni kahramanlar, haritalar ve etkinlikler ekleyen bir yama ile başladı. Sezon 7 işleri değiştirmeyecek. Ne yazık ki yeni bir kahraman yok, ancak Sezon 7 umarım Overwatch 2 oyuncularına başka şekillerde de yetişir.
Sezon 7’de Overwatch 2’deki belki de en önemli değişiklik, Hızlı Oyun için yeni Grup Yeniden Doğma sistemidir. İleride, birbirlerinden 5 saniye içinde ölen kahramanlar artık birlikte yeniden doğacak. Bu, bazı oyuncuların normalden daha hızlı veya daha geç yeniden doğacağı anlamına gelir. Blizzard, bu değişikliğin amacının takım uyumunu artırmak ve kahramanların gruplaşmamasından kaynaklanan engelleri azaltmak olduğunu söylüyor. Bu değişiklik şu anda Hızlı Oynat ile sınırlıdır. Overwatch 2’nin Rekabetçi modları, 10 saniyelik sağlam yeniden doğmalara sahip olmaya devam edecek.
Overwatch 2’nin Sezon 7’sindeki kahraman dengesi değişiklikleri söz konusu olduğunda, Sombra’nın elden geçirilmesi kesinlikle en büyük değişiklik. Stealth’i artık pasif, yerini hasar verici bir mermi fırlatan yeni Virüs yeteneği alıyor. Yine de değişiklik alan tek karakter Sombra değil. Orisa artık Fortify kullanırken biraz daha az tank gibi olacak, Mei’nin Endotermik Püskürtücüsü artık hemen yavaşlıyor ve hasar için Deep Chill’e güvenmiyor ve Blizzard en yeni Overwatch 2 desteğini denemeye ve dengelemeye devam ederken Illari’nin ikincil iyileştirme ışını artık saniyede daha az iyileştirme yapıyor.
Blizzard ayrıca oyuncuları derecelendirilmemiş oyunlardan ayrıldıkları için cezalandırma biçiminde de büyük değişiklikler yaptı. İlk olarak, Blizzard, Overwatch 2’de oyunculara amaçlanmayan bir şekilde zarar verdiğini düşündüğü %75 battle pass XP cezasını kaldırıyor. Bunun yerine, oyuncular belirli bir oyun eşiğinden çıktıktan sonra sıraya girmekten askıya alınacak. Bu, zaman zaman sınırlamaları nedeniyle bir maçtan ayrılmak zorunda kalabilecek olanları cezalandırmazken, tekrar tekrar ayrılanlara zarar verecektir.
Overwatch 2 için Sezon 7 yama notlarında önemli sayıda başka değişiklik ve ekleme var. Odak alanlarından biri, Overwatch 2 kahramanları için ek giriş seçeneklerine izin veren yaşam kalitesi değişiklikleridir. Kahraman Ustalığı modunda ve belirli kahraman mücadelelerinde de iyileştirmeler yapıldı. Overwatch 2, umarım Sezon 7’de tekrar taze ve heyecan verici hissedecektir.
Overwatch 2 Sezon 7 Yama Notları
CADILAR BAYRAMI TERÖRÜ 2023
Overwatch 2 perili bir savaş alanına dönüşürken yılın en ürkütücü etkinliğine hazır olun. Halloween Terror, en sevdiğiniz oyun modlarıyla geri döndü: Junkenstein’s Revenge, Wrath of the Bride ve yeni bir Blizzard crossover oyun modu olan Trials of Sanctuary. Sanctuary’nin kahramanlarıyla takım kurun, yeteneklerini güçlendirin ve Butcher Roadhog, Azmodan Wrecking Ball ve Lilith Moira gibi güçlü patronları alt edin.
YENİ HARİTA – SMAMOA
Samoa, tropik bir kumsalda, pırıl pırıl bir şehirde ve bir yanardağın içinde savaşacağınız yeni bir Kontrol haritasıdır! Ölümcül tuzaklara dikkat edin, yoksa sadece lavda yüzüyor olabilirsiniz! Samoa, özel bir Arcade kartında hemen oynanabilecek ve 10 Ekim’den itibaren Hızlı Oyun ve diğer derecesiz modlarda görünecek ve sezonun ilerleyen zamanlarında Rekabetçi Oyun’da görünecek.
KAHRAMAN YENİDEN İŞLEME – SOMBRA
Sombra Rework’e, tasarım yineleme süreci boyunca kararlara rehberlik edecek temel hedefler belirleyerek yaklaştık: Sombra’yı etkileşim kurarken daha kararlı hale getirmek, yetenek kitindeki aktif hissi artırmak ve mevcut Hacker fantezisini desteklemek. Bu hedeflerle, mevcut kitinin etrafında üstesinden gelmesi gereken birden fazla açı vardı. Natu Belediyesiralli, birçok fikir aynı zamanda karaktere karşı oynayan hayal kırıklıklarını ele almayı ve düşmanlar için uygun bir karşı oyun olmasını sağlamayı amaçlıyordu.
Sombra (Sombra)
Makineli Tabanca
Hasar 7,5’ten 8’e yükseltildi. Minimum Yayılma 0,5’ten 0’a düşürüldü. Maksimum yayılmaya kadar atış sayısı 3’ten 6’ya çıkarıldı. Yükleme süresi 1,4 saniyeden 1,2 saniyeye düşürüldü.
Yarmak
Döküm süresi 0,75 saniyeden 0,65 saniyeye düşürüldü. Artık bir düşman kahramanı hacklerken Stealth’i iptal ediyor. Bekleme süresi 4 saniyeden 6 saniyeye çıkarıldı. Hack kesintiye uğrarsa veya kahraman olmayan bir düşman hacklenirse Hack’in bekleme süresi 3 saniye azalır. “Saldırıya uğradı” uyarı metni artık yalnızca siz susturulduğunuzda görünecek ve hack zayıflatıcısının geri kalan süresi boyunca görünmeyecek.
Fırsatçı
Kaldırıldı.
Stealth
Yetenek pasif olacak şekilde elden geçirildi. Sombra, ateş etmeden, hasar verme yeteneği kullanmadan veya hasar almadan 3,5 saniye sonra otomatik olarak görünmez hale gelir. Gizli hareket hızı bonusu %60’tan %45’e düşürüldü. Fade Out’un Stealth’e geçme süresi 0,375 saniyeden 0,25 saniyeye düşürüldü. Stealth’ten Fade In süresi 0,5 saniyeden 0,375 saniyeye düşürüldü. Sağlık Paketlerini hacklerken Sombra oyuncusuna verilen kullanıcı arayüzü mesajlaşması “Algılandı” yerine “Açığa Çıktı” olarak güncellendi. Artık “Algılandı” mesajı yalnızca bir düşman oyuncu algılama yarıçapı içindeyken kullanılıyor.
Virüs
Bu, varsayılan olarak Yetenek 1’e atanan yeni bir yetenektir. Zamanla düşmana zarar veren bir mermi ateşleyin. Saldırıya uğrayan düşmanlara daha hızlı hasar verilir. Darbe Hasarı: 10 (saldırıya uğramış hedefe 20). Zaman içinde hasar: 4 saniyede 100 (saldırıya uğramış hedefte 2 saniyede 100).
Yer Değiştirici
Artık manuel olarak etkinleştirilemez. Translocator artık Sombra’yı fırlatıldıktan 0.25 saniye sonra veya çevreye çarptığında otomatik olarak ışınlayacak. Işınlandıktan sonra Stealth pasif bekleme süresini azaltır. Mermi hızı 25’ten 72’ye yükseltildi. Bekleme süresi 6 saniyeden 5 saniyeye düşürüldü. Soğuma artık Sombra Transponder’ın konumuna ışınlandıktan sonra başlıyor. Mermi fırlatma ilk dikey ofset kaldırıldı.
EMP
Nihai şarj maliyeti %15 arttı. Sağlık yüzdesi hasarı %40’tan %30’a düşürüldü.
GENEL GÜNCELLEMELER
GRUP YENİDEN DOĞMA
Birbirlerinden 5 saniye içinde ölen kahramanlar birlikte yeniden doğacak ve bu da bazı oyuncuların standart 10 saniyeden biraz daha uzun veya daha kısa bir kuyruğa sahip olmasına neden olacak. Elenen başka bir oyuncudan 5 saniyeden fazla ölen kahramanlar, yine de 10 saniye içinde kendi başlarına yeniden doğacak. Bu değişiklikler Rekabetçi Oyun modu için geçerli değildir.
Geliştirici Yorumları: Takım savaşlarının oyunumuzun en keyifli anlarından biri olduğunu düşünüyoruz, ancak hepimiz takım uyumunun (veya eksikliğinin) bu anları nadir hale getirdiği maçlarda bulunduk. Bu maçlar genellikle grup kuramayan takım için stomp’lara dönüşüyor ve stomp’ları önlemek bizim için yüksek bir öncelik. Bu nedenle, bu sezon Hızlı Oyun için kahramanların yeniden doğma şeklini değiştiriyoruz. Birbirlerinden 5 saniye içinde ölen kahramanlar, birlikte bir dalga halinde yeniden doğacak. Bu, kahramanların birlikte yeniden doğması için yeniden doğma sürelerinin bazen değişeceği anlamına gelir. Bir kahraman, ekibindeki başka bir ölümden 5 saniyeden daha uzakta ölürse, geçmişte olduğu gibi 10 saniye içinde yeniden doğmaya devam eder.
Bu yeni sistemle ilgili geri bildirimleri yakından dinleyeceğiz ve aldığımız tepkilere ve herhangi bir değişiklik yapmaya bağlı olarak, bu ayarlamaları daha sonraki bir sezonda Rekabetçi Oyun’a eklemeyi düşüneceğiz.
DERECESIZ AYRILMA CEZALARI
%75 DP cezası kaldırıldı. Ceza eşikleri değişmedi, ancak mekanikler de hiçbir zaman tam olarak açıklanmadı. Bir oyuncunun oynadığı son 20 oyun kaydedilir. Bu 20 maçın dördünden ayrılmak ilk penaltı eşiğini etkinleştirir. Bu 20 maçın altısını bırakmak, ikinci ceza eşiğini etkinleştirir. Çoğu oyun modu için sıraya girme artık bir oyuncu ceza eşiği içinde bir maçı terk ettiğinde askıya alındı. İlk ceza eşiğine ulaşan oyuncular 10 dakika ceza alır. İkinci ceza eşiğine ulaşan oyuncular 30 dakika ceza alacaktır. Sıra askıya alma, bir oyuncu ilk ceza eşiğini aştığında oyundan her ayrıldığında yeniden uygulanacak, ancak oyunlarını tamamladığında uygulanmayacaktır. Ardışık Maç DP’si bonusu, Dayanıklılık Bonusu olarak yeniden adlandırıldı. Dayanıklılık Bonusu, önceki maçtan ayrılmadan maçları bitirdiğinizde verilen DP’dir.
Geliştirici Yorumları: Önceden, oyuncular çok fazla oyun bırakırsa, kazandıkları Savaş Bileti XP’lerine %75 ceza uyguluyorduk. Bunun kasıtlı olarak ayrılanlar üzerinde çok az etkisi olduğunu gördük ve oynamak için fazla zamanı olmayan ancak sezon Savaş Biletimizdeki ödülleri kazanmak isteyenleri ciddi şekilde etkiledi. Bunu, oyundan çıkan oyuncuların işini zorlaştıracak şekilde değiştiriyoruz. Başkaları için deneyimi mahvetme niyetinde olmayanlara çok fazla etki uygulamazken yıkıcı olun.
HİKAYE GÖREVLERİ
Artık arkadaşlarınızın oynadığı herhangi bir Hikaye Görevini, o görev için kampanya paketine sahipseniz izleyebilirsiniz.
KAHRAMAN USTALIĞI
Puanlama Güncelleştirmesi
Altın bonus kademesinde kalan süreden verilen bonus puanı artık saniyenin yüzde birine kadar doğru. (İlk 500 skor tablosunda daha önce tamamlanmış oyunlar ayarlanmaz.) Kullanıcı arayüzü, zamanı ve puanı gösterdiğimiz her yerde bu yeni zaman doğruluğunu gösterecek şekilde güncellendi.
Replays
Kahraman Ustalığı artık tekrarları destekliyor. Tamamlanan tüm kurslar için tekrarlar kaydedilir ve bu da yeni bir puanlama kaydı ile sonuçlanır. Kahraman Ustalığı tekrarları için kullanıcı arayüzü skor, süre ve diğer bilgileri gösterecek şekilde özelleştirildi.
OYUNCU İLERLEMESİ
Vitrindeki Oynanan Süre ve Kazanılan Süre alt rozetleri için gösteri önceliği düşürüldü. Sombra’nın alt rozet setine Virüs Öldürmeleri eklendi.
Geliştirici yorumları: Tüm kahramanlar Oynanan Süre ve Kazanılan Süre alt rozetlerini paylaşır. Bu değişiklik, bireysel oyun tarzını daha iyi yansıtmak için her kahramanın benzersiz alt rozetlerini vurgulamayı amaçlıyor.
ZORLUKLAR
Kahraman mücadelelerinde Sojourn, Junker Queen ve Kiriko’nun kilidini açmak için gereken galibiyet sayısı azaltıldı. Illari artık Kahraman mücadeleleriyle açılabilir.
KAHRAMAN GÜNCELLEMELERI
TANK
Orisa Belediyesi
Kuvvetlendirmek
Hasar azaltma %50’den %45’e düşürüldü.
Geliştirici Yorumları: Orisa’nın birkaç yama önce yaptığımız zırh hasarı azaltma istifleme değişikliği nedeniyle başlangıçta artırılan beka kabiliyetini daha da yeniden düzenliyoruz. Bu özel değişiklik nispeten hafif, çünkü hala kalabalık kontrolüne dayanan takımlara karşı etkili bir seçim olmasını istiyoruz.
Ramattra Belediyesi
Nemesis Formu
Bekleme süresi 8 saniyeden 7 saniyeye düşürüldü.
Geliştirici Yorumları: Bu değişiklik, Ramattra’nın etkisini Nemesis Formu ile daha sık yansıtmasına olanak tanır, bu da daha fazla hayatta kalma ve hasar anlamına gelir. Esneklik ayrıca, Boşluk Bariyeri’ni kullanmak için Omnic Form’a erkenden geri dönmesini daha az cezalandırıcı hale getirir.
Yıkım Topu
Dörtlü Toplar
Maksimum yayılmaya ulaşmak için atış sayısı 20’den 30’a çıkarıldı.
Geliştirici Yorumları: Bu değişiklik, Wrecking Ball’un yakın mesafenin dışındayken düşmanları biraz daha güvenilir bir şekilde bitirmesini sağlıyor ve onu Piledriver kombolarına daha az bağımlı hale getiriyor.
Zarya
Öngörülen Bariyer
Boyut %15 küçüldü ve şimdi Parçacık Bariyeri’nin boyutuyla eşleşiyor. Sağlık 225’ten 200’e düşürüldü ve Parçacık Bariyeri’nin sağlığına geri döndü.
Geliştirici Yorumları: Zarya, kombinasyon oyunlarını soymak veya başlatmak için müttefikleri üzerindeki bariyeri daha sık kullanıyor, bu da yeteneği daha takım odaklı ve daha az kendi kendine hizmet eden hale getiriyor. Bu değişiklik, bir müttefik üzerinde kullanıldığında bekleme süresini azaltarak ve bunun yerine bariyer sağlığı ve boyutuna yapılan bonuslarla önemli ölçüde artan enerji sürekliliğini hedefleyerek bu ilginç seçimi koruyor.
HASAR
Cassidy
Savaş Rulosu
Hasar azaltma %50’den %75’e yükseltildi.
Geliştirici Yorumları: Combat Roll’dan gelen hasar azaltmanın çoğu, yetenek daha çok hareketlilik veya yeniden yükleme için kullanıldığından tesadüfi hissettiriyor. Bu ayarlama, Cassidy’nin doğru zamanlama ile büyük miktarda hasardan kaçınmak için atışlarında daha kasıtlı olmasını sağlar.
Mei
Derin Ürperti
Kaldırıldı.
Endotermik Püskürtücü
Saniye başına hasar 70’ten 100’e yükseltildi. Artık zamanla birikmek yerine düşmanları anında %40 yavaşlatıyor.
Geliştirici Yorumu: Deep Chill’in sağladığı bir-iki kombinasyonu beğendik, çünkü kahraman ustalığı için ilginç bir katman ekledi. Bununla birlikte, pratikte, düşman oyuncuların maruz kaldığı kalabalık kontrol miktarını artırırken aynı zamanda Mei’nin etkinliğini de azalttı. Her ikisi de rakip oyuncu için daha sinir bozucu bir deneyime yol açacak olan yavaş veya artan kümülatif kombo hasarını daha da artırmak yerine, Deep Chill pasifini eklemeden önce Mei’yi dengesine geri döndürüyoruz.
Torbjörn
Perçin Tabancası
Birincil yangın kurtarma 0,48 saniyeden 0,51 saniyeye yükseltildi.
Fazla doldurma
Aşırı sağlık bonusu 100’den 75’e düşürüldü.
Geliştirici Yorumları: Torbjorn’un Perçin Tabancası, ne kadar hızlı ateş ettiğiyle bunaltıcı gelebilir. Bu değişiklik, ateşleme kadansını azaltır ve alıcı tarafta daha yönetilebilir hale getirir. Aşırı yüklenme çok fazla savunma değeri sağlar, bu yüzden aşırı sağlık bonusunu düşürüyoruz.
DESTEK
Brigitte
Kırbaç Atışı
Hasar 70’ten 80’e yükseltildi.
Geliştirici Yorumu: Bu değişiklik, isabetliliği en çok hedef odaklı yeteneğiyle ödüllendirerek müttefiklerini koruma konusundaki yeterliliğini artırıyor.
Illari
Güneş Tüfeği
Saniyedeki ikincil ateş iyileştirmesi 120’den 105’e düşürüldü.
Geliştirici Yorumları: Illari’nin patlama iyileştirme çıktısı hala biraz fazla yüksek, bu yüzden onu diğer destek kahramanlarıyla daha uyumlu hale getirmek için Güneş Tüfeği ikincil ateşinin etkinliğini düşürüyoruz.
KAHRAMAN SEÇENEĞİ VE GİRİŞ GÜNCELLEMELERİ
Bu güncellemedeki kahraman dengesi ayarlamalarına ek olarak, en sevdiğiniz kahramanları oynama deneyiminizi özel olarak uyarlamanıza olanak sağlamak için çeşitli kahraman yetenekleri için ek yaşam kalitesi ayarları ve ek giriş seçenekleri uyguluyoruz.
TANK
D.Va
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Hafif Silah Girişi – Varsayılan olarak Birincil Ateş. Göreceli Hafif Top Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100. Göreceli Hafif Silah Jiroskop Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100 (yalnızca jiroskop destekli platformlarda mevcuttur.
Kıyamet Yumruğu
Kahramana özel seçenek eklendi:
Meteor Strike’ı Değiştirin, Girişleri Onaylayın ve Uzaklaştırın – Varsayılan olarak Kapalı.
Junker Kraliçesi
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Komut Verme Bağırma Zamanlayıcısını Gizle – Varsayılan olarak kapalıdır. Jagged Blade’i kullanmak için basılı tutun – Varsayılan olarak kapalı.
Orisa Belediyesi
Kahramana özel seçenek eklendi:
Terra Surge’u kullanmak için basılı tutun – Varsayılan olarak kapalı.
Ramattra Belediyesi
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Geçersiz Bariyer Onay Girişi – Varsayılan olarak İkincil Yangın Tahliyesi. Void Barrier UI – Varsayılan olarak açık.
Kahramana özel seçenek değiştirildi:
Annihilation Cancel Giriş seçenekleri Yetenek 1/Yetenek 3’ten Yetenek 1/Yetenek 3/Kapalı olarak değiştirildi.
Reinhardt
Kahramana özel seçenek eklendi:
Şarj İptal Girişi – Varsayılan olarak Yetenek 1, ek seçenekler olarak Birincil Ateş, İkincil Ateş veya Tümü ile.
Yol domuzu
Bütün Domuz
Bütün Domuz artık İkincil Ateş ile ateşlenebilir.
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Tüm Domuz Sırasında Göreceli Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100. Tüm Domuz Sırasında Bağıl Jiroskop Nişan Hassasiyeti – varsayılan olarak %100 (Yalnızca jiroskop destekli platformlarda mevcuttur).
Sigma
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Deneysel Bariyer Kullanıcı Arabirimi – Varsayılan olarak açıktır. Gravitik Akı Zamanlayıcısını Gizle – Varsayılan olarak kapalı. Gravitik Akı Onay Girişi – Varsayılan olarak Birincil Ateş.
Winston
İlkel Öfke
İlkel Öfke yakın dövüş saldırıları artık Birincil Ateş ile birlikte İkincil Ateş ve Hızlı Yakın Dövüş ile ateşlenebilir.
Kahramana özel seçenekler eklendi:
İlkel Öfke Sırasında Göreceli Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100. Primal Rage Sırasında Göreceli Jiroskop Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100 (Yalnızca jiroskop destekli platformlarda mevcuttur).
Yıkım Topu
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Uyarlanabilir Kalkanlar Zamanlayıcısını Gizle – Varsayılan olarak kapalıdır. Adaptive Shields UI – Varsayılan olarak açık. Piledriver UI – Varsayılan olarak açık.
HASAR
Yankı
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Toggle Glide – Varsayılan olarak kapalı. İkincil Ateş, Gamepad’de Kaymayı Etkinleştirir – Varsayılan olarak Açık.
Genji (Türkçe)
Ejderha Kılıcı:
Dragonblade yakın dövüş saldırıları artık Birincil Ateş ile birlikte İkincil Ateş ve Hızlı Yakın Dövüş ile ateşlenebilir.
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Dragonblade Zamanlayıcısını Gizle – Varsayılan olarak kapalıdır. Dragonblade Sırasında Göreceli Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100. Dragonblade Sırasında Göreceli Jiroskop Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100 (Yalnızca jiroskop destekli platformlarda mevcuttur).
Hanzo Belediyesi
Kahramana özel seçenek eklendi:
Birincil Ateş – Varsayılan olarak kapalı’yı değiştirin.
Mei
Kahramana özel seçenek eklendi:
Cryo-freeze Girişi İptal Et – Tümü varsayılan olarak.
Pharah
Kahramana özel seçenekler eklendi: Roket Yaylım Ateşi Sırasında Göreceli Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100. Roket Barajı Sırasında Göreceli Jiroskop Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100 (yalnızca jiroskop destekli platformlarda mevcuttur).
Orakçı
Kahramana özel seçenek eklendi:
Wraith Form İptal Girişi – Tümü varsayılan olarak.
Asker: 76
Kahramana özel seçenekler eklendi: Taktiksel Vizör Sırasında Göreceli Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100. Taktik Vizör Sırasında Göreceli Jiroskop Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100 (Yalnızca jiroskop destekli platformlarda mevcuttur).
Torbjörn
Erimiş Çekirdek:
Erimiş Çekirdek artık Birincil Ateş ile birlikte İkincil Ateş ile ateşlenebilir.
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Erimiş Çekirdek Sırasında Bağıl Hedef Hassasiyeti – varsayılan olarak %100. Erimiş Çekirdek Sırasında Bağıl Jiroskop Nişan Alma Hassasiyeti – varsayılan olarak %100 (Yalnızca jiroskop destekli platformlarda mevcuttur).
DESTEK
Yaşam dokumacı
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Hayat Ağacı Girişi İptal Et – Varsayılan olarak Yetenek 3.
Lúcio
Kahramana özel seçenek eklendi:
Duvara Sürüşü – Varsayılan olarak Kapalı olarak değiştirin.
Merhamet
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Angelic Descent – Varsayılan olarak kapalı konuma getirin. İkincil Ateş, Gamepad’de Angelic Descent’i etkinleştirir – Varsayılan olarak Açık.
Moira
Kahramana özel seçenekler eklendi:
Biyotik Küre İyileştirme ve Hasar girişlerini değiştir – Varsayılan olarak kapalıdır. Birleşme Zamanlayıcısını Gizle – Varsayılan olarak kapalıdır. Birleşme Sırasında Bağıl Hedef Hassasiyeti – varsayılan olarak %100. Birleşme Sırasında Bağıl Jiroskop Nişan Hassasiyeti – varsayılan olarak %100 (Yalnızca jiroskop destekli platformlarda mevcuttur).
Zenyatta
Kahramana özel seçenek eklendi:
İkincil Ateş – Varsayılan olarak Kapalı olarak değiştirin.
HARİTA GÜNCELLEMELERİ
ROUTE 66 TASARIM DEĞIŞIKLIKLERI
Artık saldıran ekibin kendi bölgelerinin etrafında siper alabileceği ek yerler var.nitial yumurtlama. İlk kontrol noktasındaki kapılar artık yük geçtikten sonra iki kapıdan yalnızca birini kapatacak ve saldırganlara zorlu tıkanma noktalarında çalışmak için daha fazla seçenek sunacak. Ayrıca haritanın ilerleyen bölümlerinde siper almak için daha az yer olacak.
7. SEZON IÇIN AYDINLATMA
İtmek
Yeni Queen Street – Sabah Kolosseo – Akşam Esperança – Sabah
Melez
Blizzard World – Gece Eichenwalde – Sabah Hollywood – Sabah King’s Row – Gece Midtown – Gece (Yeni) Numbani – Sabah Paraíso – Akşam
Kavalye
Dorado – Akşam Havana – Sabah Gözetleme Noktası: Cebelitarık – Sabah Junkertown – Sabah Pisti kraliyet – Sabah Rialto – Akşam Rotası 66 – Bulutlu (Yeni) Şambali Manastırı – Gece
Kontrol
Antarktika Yarımadası – Gece Busan – Sabah İlios – Akşam Lijiang Kulesi – Şafak Nepal – Sabah Vahası – Sabah Samoası – Sabah (Yeni Harita)
Parlama noktası
Yeni Önemsiz Şehir – Sabah Suravasa – Sabah
HATA DÜZELTMELERİ
GENEL
Bazı oyuncuların oyun içi yakalama sistemini kullanarak Oyunun Oynanışlarını yakalayamamasına neden olan bir hata düzeltildi. Zafer Pozları ve Öne Çıkan Tanıtımlar için ‘Rastgele’ seçeneğinin kaydedilmemesiyle ilgili bir sorun düzeltildi. Destek Kahramanlarının Kontrol maçlarında müttefik sağlık çubuklarını görme yeteneğini kaybetmesine neden olabilecek bir hata düzeltildi. Oyuncunun oyun sırasında bir Hatıra Eşyası kullanması durumunda Oyunun Oynanması sırasında kameranın kırılmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi.
HARİTALAR
İzleme noktası: Cebelitarık
Oyun sonu diziliş kamerasının ortama kırpılmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi.
Junkertown Belediyesi
Haritada, kulelerin çevrenin içine yerleştirilmesine izin veren bir alan düzeltildi.
Yeni Önemsiz Şehir
Haritada oyuncuların takılmasına neden olan bazı alanlar düzeltildi. Haritanın etrafındaki bazı bölgelerdeki ışıklandırma düzeltildi. Haritanın çarpışmasında boşluklar olan alanları düzeltildi.
Rialto
Tekne rıhtımının yakınında oyuncuların sıkışıp kalmasına neden olabilecek bir alan düzeltildi.
Suravasa Belediyesi
Haritadaki bazı alanlardaki ışıklandırma düzeltildi. Haritada belirli nihai yeteneklerle bazı garip etkileşimlere neden olabilecek bazı çarpışmalar düzeltildi.
HİKAYE GÖREVLERİ
Toronto Misyonu
Haritada Tracer’ı tuzağa düşürebilecek birkaç alan düzeltildi.
KAHRAMAN
Cassidy
Manyetik El Bombası’nın ortadan kaldırılan hedeflerden ayrılmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
Illari
Bazı durumlarda Mükemmel Yerleşim başarısının tamamlanmasını engelleyen bir sorun düzeltildi. Şifa Pilonu ve Lifeweaver’ın Hayat Ağacı ile bir etkileşim düzeltildi, pilon artık ağacın gölgesinden geçmeliydi. Captive Sun ile ilgili olarak, nihai sürenin sonunda ateşlendiğinde normal birincil ateşin kullanılmasına neden olan bir sorun düzeltildi. Illari’nin ikincil ateşinde performans sorunlarına neden olabilecek bir hata düzeltildi.
Kiriko Belediyesi
‘Temizlenen Zayıflatıcılar’ ambleminin, Kiriko’nun Koruması Suzu ile temizlenen Tutsak Güneş efektlerini saymasını engelleyen bir etkileşim düzeltildi. Kiriko’nun oynanabilir alanın dışına ışınlanmasına izin veren bir sorun düzeltildi.
Yaşam dokumacı
Lifeweaver’ın ping atarken bir düşman Petal Platform’u kendisininmiş gibi çağırmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
Mei
Mei’nin alternatif ateşinden gelen hasarın ‘Silah Hasarı’ ambleminin ilerlemesine dahil edilmesini engelleyen bir hata düzeltildi.
Sigma
Kinetic Grasp ile şu yeteneklerin aşırı sağlığa dönüştürülmesini engelleyen bir sorun düzeltildi: Ramattra’nın Ravenous Vortex’i, Mei’nin Blizzard’ı, Sojourn’un Disruptor Shot’ı.
Simetri
Symmetra’nın çömelmiş haldeyken ayak seslerinin çalmaması düzeltildi.
Overwatch 2 artık PC, PS4, PS5, Switch, Xbox One ve Xbox Series X/S’de mevcut.
Kaynak : https://gamerant.com/overwatch-2-season-7-update-patch-notes-hero-balance-changes-new-group-respawn-feature/